Julen är förstörd

Har så dåligt samvete för att jag har förstört julen för Patrik :( Har ju mått risigt
sen igår morse, har sprungit på toa hela natten, imorse va jag matt och yr men
ber ihop så att vi kunde åka till Tierp men på väg dit så kände jag att jag va så
pass dåligt att det bara va att vända hem igen :( Spyr inte men jag är riktigt lös
i magen och magkramper .... patrik vart givetvis besviken och jag mår skit för
att jag har förstört allt för honom .... försökte få honom att åka upp till Tierp
imorrn bitti utan mig och fira jul me sin familj men det ville han inte .....

Idag va det även dags för besök på mvc och det mesta såg bra ut förutom att
jag hade lie högt blodtryck plus lite äggvita i urinen så jag ska tillbaka imorrn
och lämna ett urinprov =/ Klart man är orolig för havandeskapsförgiftning men
min BM trodde inte att det va nån fara så jag får lita på henne ..... SF-måttet låg
på 30, precis som det skulle ..... jag har gått ner drygt 0,5 kg vilket inte är så
konstigt .... tösen hjärta lät jätte bra, hon försökte dock sparka undan den där
maskinen :P  haha ....

Mitt hjärtegull har åkt till sina föräldrar så jag ska passa på att ta ett VARMT bad
och få i mig nåt att äta, har knappt ätit nåt sen i förrgår och Patrik tjatar =/

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!