Julklappshandling

Är på riktigt bra humör idag, ingen tandvärk och taggad inför julklappshandlingen
i eftermiddag :D Jag och patrik har massor av julklappar kvar att köpa till folk
och jag vill inte va ute i sista minuten så därför ska vi till skärholmen och köpa
julklappar åt Madde, Tintin och ev åt min mamma och moster. Sen har vi ju
kvar några men vi får åka iväg senare också ..... hatar att köpa julklappar när
man inte har nån som helst aning om va man ska köpa :( suck .....




Sen måste jag handla lite åt mig själv, bl.a nåt att ha på mig på julafton så det blir att
kuta i varenda affär i hela skärholmen OM man inte har den turen att hitta det PERFEKTA
plagget redan i första affären ^^ men den turen kan man ju nästan glömma ..... sen ska
jag köpa hårfärg och i samma affär ska jag köpa fru Nilssons julklapp :P Hoppas att min
moster hjälper mig att färga håret på fredag bara =/ vill ju va fin tills på söndag .....
(min moster kunde färga mitt hår imorrn kväll :D)

Får inte glömma be patrik ringa cypern ikväll och boka bord tills på Söndag och sen ska
han ringa telia och säga upp bredbandet också .... och just fan, vi måste ringa alt åka förbi
babyland och dubbelkolla färgen på hårdliften .... igår upptäckte vi att vi hade fått en grå
hårdlift fast vi specifikt hade bett om en helsvart ..... så det måste ordnas upp också ....
Är lite kräsen när det gäller färger =/

Lillstumpan i magen är det bara fin fint me :) just nu verkar hon göra kullerbyttor ^^ ....
Hon ändrar sin dygnsrytm från dag till dag .... idag har hon varit slö hela morgonen
och förmiddagen, först nu har hon gett ifrån sig nåt livstecken .... igår va det dött i princip
hela dagen .....

Jag va död imorse, va uppe på toa VARANNAN TIMME hela natten ..... usch usch .... det
gillar jag verkligen inte ..... nån som har lust att sätta en kateter på mig :P haha .... nä,
visst jag klagar på att springa upp på toa hela nätterna men det blir värre när tösen har
kommit, det fattar jag också ..... och gå på toa tar max 3 min men att amma kan ta allt
mellan 20-40 min och byta blöja tar ju sin tid också och om hon bara gråter för ingenting
så kan det ta flera timmar innan man kan sova så, jag ska banne mig inte klaga nu ....

Nä, jag ska gå och kissa för hundraelfte gången och sen glo på tv ..... ska kanske ta nåt att
äta också .... får se ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!