Lucia

Jahopp, måndag och ny vecka idag :) Men det är ju faktiskt också lucia även om det
inte är något vi firar här hemma, ska väl se luciatåget en stund på tv ikväll om man
kommer ihåg ..... lär väl bli annorlunda när tösen är större, då ska vi ju lussa för
pappa me kaffe och lussekatter på sängen :)

Idag är det bara 11 dagar kvar till julafton på tal om ingenting :D Sen första advent
har tiden bara sprungit iväg .... fattar inte hur tiden kan gå så fort .....



Vad ska jag hitta på idag då? För tillfället sitter jag och tittar på tre kronor men snart
ska jag väl sätta på en tvättmaaskin, byta sängkläder och plocka undan .... skulle
vilja dammsuga men tack vare ryggen så går inte det :( får höra om patrik har lust att
ta en sväng i eftermiddag när han kommer hem ..... Skulle behöva slå in lite julklappar
också men lusten vill inte infinna sig :( Jag som brukar älska att slå in julklappar =/

Snart är min älskling julledig också :D han jobbar den här veckan och sen är han ledig
fram till den 3 Januari :) Gissa om jag är glad över att få ha honom hemma så länge,
känner att jag behöver ha lite sällskap nu ..... man blir ju lite extra sällskapsjuk när man
är på tjocken ;) Hihi .....

Ha en bra lucia :)

Bye Bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!