Lussebullsbak

Har haft en jätte mysig men slapp söndag :) Imorse låg jag och patrik i
sängen och bara kramades och gosades, va så mysigt ..... ibland lyckas
jag övertala honom att ligga och dra sig en stund efter att han gått upp och
då passar jag på att gosa me honom och han misstycker nog inte :love:

Lyckades övertala honom att hjälpa mig baka lussekatter också :P Dom
blev jätte bra btw :) Hade i kesella för första gången och dom blev jätte
saftiga och goda .... va rätt så mysigt när jag och Patrik stod sida vid sida
vid diskbänken och formade lussekatterna .... tänkte såklart på thea då och
att hon kan vara me näst nästa jul och baka me oss :)



Vid 4-tiden ringde patrik sina föräldrar för att fråga om vi kunde komma över senare
men helst skulle vi komma så fort som möjligt .... jag fick lite smått panik då jag inte
hade duschat, hade mjöl överallt och kände mig bara allmänt äcklig så jag tog en snabb
dusch medan älsklingen dammsugade ..... när vi va klara så åkte vi iväg in till stan och
hälsade på "svärföräldrarna" .... tog även me några nybakta lussekatter som blev väldigt
uppskattade :) Vi va där i drygt 2 timmar och pratade och fikade ..... känner mig mer och
mer bekväm me hans mamma nu ..... mycket är tack vare tösen i magen ....

När vi kom hem så va det dags för middag, blev chili con carne ... va ett bra tag sen vi åt
det .....

Nu ska jag kolla på Bones och patrik står och diskar ..... innan vi går och lägger oss blir det
en dusch eller ett snabbt bad :P

Förässten går jag in i tredje trimestern idag :D hihi ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!