Mellandagsrea + gravid = dålig kombination

Aldrig mer att jag går på mellandagsrea samtidigt som jag är gravid :( Fy fan va
det va jobbigt ..... va i skärholmen och det va PACKAT me folk ...... Och jag va
inte ens där för att fynda eller för att shoppa loss =/ Skulle bara in på HM för att
köpa en svart vanlig långärmad tröja, en nytt nattlinne och ev nya underkläder
och det va så trångt där och varmt och tösen tröck neråt och jag hade så ont i
magen pga henne och ryggen värkte .... och kön till kassan va ju evighetslång ...
Nä, aldrig mer gravid och mellandagsrea .... Patrik skulle in på dressmann men
han va så snäll och tänkte på stackars mig så han skippade det .... vi va inne på
åhlens en sväng också för att se om dom hade 3e säsongen av tre kronor och det
va ren tur att vi hittade den :)  



Nu sitter vi i soffan och glor på tre kronor i väntan på att maten ska bli klar, blir
parmesankyckling me pasta ikväll :) ska bli så attans gott .....

Annars ska vi bara ta det lugnt och packa lite för imorrn åker vi upp till Tierp tills
på Onsdag, ska bo hos patriks mormor ... hans julklapp till henne blir snöskottning
och vedhuggning :P Själv får man väl försöka stressa ner och koppla av så att
blodtrycket hinner bli normalt tills på torsdag ^^

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!