Mer snö ^^

Ingen har nog undgått att det är snöstorm ute ^^ Visserligen är det mysigt
me massa snö men jag tyckte att vi hade tillräckligt mycket snö som det va =/
Fast å andra sidan, slipper man gå ut och riskera att blåsa bort så får det snöa
och blåsa bäst tusan det vill :P hihi .... Är bara orolig för patrik när han åker till
och från jobbet i det här vädret och nu blir jag orolig för minsta lilla :( Så jag
har det lite jobbigt .....



Och annars idag har det varit en sämre dag ..... har varit nere och paranoid .....
Har en känsla av att nåt är fel .... men min oro är helt ogrundad, som sagt .... det
är bara en känsla ..... Vill så gärna kunna lita på honom för jag VET att han älskar
mig, jag vet att jag är den enda för honom, ja jag och Thea :) Vill kunna skylla på
alla hormoner men det är bara delvis det problemet .... suck .... Och om han nu skulle
ha nåt ihop me hon så va kan jag göra åt det? Kan ju inte tvinga honom att vara
tillsammans me mig ..... så varför oroa mig i onödan ..... va jag än gör så kan jag
inte göra något åt nånting .....

Har inte haft nån lust att lyfta ett finger hemma på flera dagar så idag ska jag ta ett
ryck och plocka undan iallafall och imorrn ska jag försöka storstäda ..... Och imorrn
är det patriks sista arbetsdag :D Woohoo ..... Tänk att få ha honom hemma i hela 2
veckor .... ska bli så underbart .... Imorrn ska vi även till skärholmen och netonnet för
att köpa klart dom sista klapparna och sen kan man lägga det bakom sig .....

Nu blir det en cigg (ajabaja, jag vet) och sen ska jag plocka, bädda sängen och hänga in
tvätt ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!