Skönt

Det va lättare att gå upp vid 9 än jag hade trott, brukar vanligtvis vara helt
död när jag vaknar vid 10-halv 11 =/ haha .... fick ett snabbt besök av älsk
som va hemma och hämtade sin matlåda också :P tog en dusch och gjorde
mig ordning och va jätte peppad över att få komma ut ..... det va en sån fin
och härligt kyligt morgon .... gick till bussen vid 11 och givetvis drattade jag
på ändan :( fick lite ont vid svanskotan men annars gick det bra ..... funderar
på att skaffa snökedjor till skorna ....

Mötte upp mamma i flempan och sen kom maria och hämtade upp oss och så
åkte vi till Visättra ..... vi fikade, pratade massor och maria klippte mamma ....
Vid halv 5 kom älsk och hämtade upp mig och så åkte vi till city gross, va
tvungen att handla lite till min middag imorrn och så köpte jag lite godis och
julmust som jag ska mumsa på i min ensamhet :P Men jag har en känsla av att
Patrik inte kommer bli så sen, kan nästan garantera att han kommer va hemma
till 22 ..... och han har ju gångavstånd hem också :) Men det återstår att se, kanske
blir han jätte sen också .....och nej, jag har inte sagt nånting om när jag vill att
han kommer hem utan han får komma när han vill .... har bara sagt att det vore
skönt om han kom hem i rimlig tid, sen får han tolka det hur han vill ....

Innan vi åkte hem så åkte vi ner till centrum så att jag kunde hämta ut mitt
paket idag och gissa vad som va i? tredje twilight-filmen "Eclipse" special edition :D
Hahahah ..... är jätte glad .... får se om jag glor på den imorrn kväll, eller om det
blir tre kronor eller kanske kommissarie späck .... har lite beslutsångest =/

Snart blir det ett varmt bad och sen sova, är jätte trött .....

Tog ett nytt kort på mig (hatar att ta kort på mig nu för tiden för jag blir aldrig bra)


Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!