Suck

Blev massa ändrade planer idag vilket känns rätt skönt faktiskt :) Igår bestämde
jag och patrik för att skippa FK idag och ta det i mellandagarna eller i Januari
och det va ganska bra att vi bestämde det för hela morgonen har jag sprungit
på toa me rännskita och jag har spytt som en gris en gång :( Magen värker men
jag hoppas att jag inte spyr mer ..... vet inte om det är magsjuka eller om jag har
ätit nåt dåligt .....

Mvc ringde för en stund också och avbokade eftermiddagens tid för min vikarie BM
va sjuk men vi bokade in en ny tid imorrn halv 2 så jag och patrik får skjuta upp resan
till Tierp ett par timmar ..... Innan mvc ska vi upp till visättra och lämna katterna
också .....

Hur ska vi då fördriva tiden idag? Vi ska storstäda och börja packa lite smått och ikväll
ska vi till fam Nilssons och byta julklappar OM vi fortfarande är välkomna vill säga =/ Vet
hur nojig Madde är för att nån ska ligga sjuk på julafton så .... vi får se ....

Annars ska jag ligga och ta det lite lugnt och hoppas att det här går över om det inte redan
har gått över :P

Ha en bra dag ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!