Tänker bojkotta julafton :(

Usch, har haft sån ångest dom senaste dagarna .... har legat halva nätterna och
bara grubblat ..... hur ska jag göra så att alla blir nöjda inklusive mig själv?

Patriks mamma verkade ha tagit för givet att jag skulle fira me dom uppe i
Tierp så jag blev tagen på sängen när hon sa att vi kunde sova hos patriks
mormor på julafton .... jag sa att vi inte hade planerat julafton än men att jag
kunde tänka mig att fira förmiddagen och dagen me dom och eftermiddagen och
kvällen hos min moster men det tyckte inte patriks mamma om :( hon tyckte att
det skulle bli så stressigt men framför allt oartigt .... grejen är den att jag inte kan
tänka mig en julafton utan min familj, får sån separationsångest .... och jag vill
liksom inte "välja sida" heller .... så hur fan ska jag göra??



Mina alternativ är ett: antingen åka upp till tierp dagen innan julafton, fira julen me
dom på förmiddagen, käka middag och sen åka till min moster runt 5-tiden .... då är
vi där ett par timmar, umgås och öppnar julklappar på kvällen .... alternativ två är att
vi firar på olika håll, patrik i tierp och jag i visättra och så kommer patrik och hämtar mig
på kvällen ..... men jag vill ju fira jul me honom :(

Nä, jag tänker fan sitta hemma på julafton ..... mår så äckligt dåligt ..... vill göra alla
till lags men hur?



Kommentarer
Sanna

Man kan inte göra alla till lags utan att själv gå under har jag märkt. Följ ditt hjärta och strunta i sura miner! =)

2010-12-07 @ 14:03:09 | http://stillunbound.blogg.se/
Rebecca

jo, jag har inte så myclet till val men det gäller att min andra hälft går me på det också annars är det kört =(

2010-12-07 @ 14:17:21 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
Madeleine

Han bestämmer inte över dig! Ni kanske kan fira jul på förm hos dig och sen åka till hans mamma..?

2010-12-07 @ 14:25:00 | http://mammascharmtroll.blogg.se/
Rebecca

då blir det bättre tvärtom, förmiddagen i tierp och visättra på kvällen men patrik är grinig pga det .... som det ser ur just nu så kommer vi fira på olika håll :(

2010-12-07 @ 14:38:38 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
elinor

Oartigt? De var det värsta jag har hört, mer oartigt att inte ta hänsyn till dina känslor och att du också har en familj som vill ha dig hos dom på julafton...

2010-12-07 @ 15:46:02
Madde

eller så firar ni varannat år, är ni då hos patrik detta året så firar ni med din familj o thea nästa år.. eller så firar ni lillejulafton hos patrik o julafton hos dig. eller så skiter du i vad andra tycker o gör prec som du själv vill. lycka till.

2010-12-07 @ 19:25:40
Rebecca

Jag har så svårt att göra folk besvikna, vill ju göra patrik och hans familj till lags samtidigt som jag vill göra mig själv och min familj till lags :( suck .... det får bli som det blir, orkar just nu inte bry mig längre ....

2010-12-07 @ 19:30:07 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
elle

jag bor en liten bit innan tierp, jag bor i österbybruk..

det ligger nära tierp:)

2010-12-07 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!