Tröttsam dag

Känns som om jag och Patrik har tillbringat halva dagen me att sitta och vänta på
vår tur på SEB och nordea ^^ På SEB fick vi vänta drygt 40-45 min och minst 30
min på nordea ..... att sen knalla till FK när klockan va halv 3 va ju otänkbart så
det ska vi ta imorrn ....

Efter våra bankärenden gick vi in på myrorna en sväng och jag hittade tre böcker
varav en jag sitter och läser nu, har kommit en bra bit över halva och den är så
jävla hemsk .... Den heter "skadad" och är en sann berättelse om en 8-årig flicka
som har varit på 6 olika familjehem under 4 mån pga hennes beteende ..... hon är
destruktiv, har ett självskadebeteende, hon saknar empati, hon är hotfull och aggressiv,
hon har blivit sexuellt utnyttjad av sin pappa, mamma, morbror och faster flera gånger .....
Nu har en familj tagit sig an henne och deras vardag har blivit ett helvete men dom
tänker inte ge upp .... Den är verkligen värd att läsa .... usch, att sånt ens existerar i den
mån .... helt ofattbart ...


Innan vi åkte hemåt tog vi en fika, blev en ost/skinkfralla för mig och en räkmacka
för gubben :P Gott va det iallafall .....

Nä, nu ska jag fortsätta läsa boken och dricka julmust innan det är dags att gå och
lägga sig ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!