Underbara unge ^^

Vaknade halv 6, gick upp och kissade för hundrade gången och sen fick vår
dotter ett frispel och levde rövare fram till 7 .... lyckades somna efter att pappa
Patrik åkt till jobbet men då vaknar jag vid halv 10, alldeles för trött för att gå upp,
av att min dotter sparkar på urinblåsan så jag nästan kissar på mig ^^ Och sen va
det liksom ingen mening me att gå och lägga sig igen ..... Men livet som gravid är
underbart, trots ALLT ..... Kommer verkligen att sakna magen, sparkarna och det
eviga kissandet sen när hon väl har kommit men då har man så mycket annat att
glädjas över .... min underbara unge ^^

Nä, nog om livet som gravid .... Idag ska jag städa för det behövs ..... har redan
hunnit hänga upp en tvättmaskin och frukosten ligger i magen :) ska ta en cigg
och sen sätta på lite musik och sätta igång me mitt ..... Har lite disk att ta hand
om mig (typ 4 bestick och ett glas), och så ska jag bädda, damma och dammsuga ...

I eftermiddag MÅSTE Patrik ringa och boka bord på Cypern, tänker inte komma dit
på söndag och så finns det inga lediga bord .... då skulle hela söndagen vara förstörd :(
Anledningen till att jag själv inte ringer är för att jag har kontantkort och pengarna tar
slut på en gång, värdelöst =/

Vi ska även förbi babyland och fixa så att vi får rätt färg på hårdliften och sen ska
vi upp till visättra för min moster ska hjälpa mig färga håret .... hihi .... Annars ikväll
ska vi glo på film, äta lite godis och mysa ..... vilket påminner mig om att vi måste
åka och handla så att vi har lite godis att äta ikväll :P Får se va patrik bestämmer för
middag då också ^^ Vet att han kommer vilja köra pizza hut =/ well, det är bara att
se glad ut :P

Nä men det här går ju fasiken inte ..... hörs och störs senare .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!