Näst sista dagen

I förmiddags va det dags för nytt besök hos BM för att ta blodtryck och lämna urin-
prov .... blodtrycket hade sjunkit som tur va men äggvitan vägrar försvinna =/
Värdet låg på 1, vilket va sisådär ..... över 2 så bör jag bli orolig ..... men jag är
helt symtomfri vilket känns skönt ..... så jag får eller måste väl snarare vila så
mycket jag bara kan men jag tycker inte att jag gör nåt annat än att vila =/ Får
väl vila ännu mer ^^ suck ......

Vi va även en sväng till skärholmen för att leta rätt på ett par tofflor till mig och vi
va inne på både din sko och skopunkten utan att hitta nåt men så kom vi på att vi hade
deischmann (?) kvar och där köpte jag ett par jätte varma och sköna tofflor för under
hundringen :)



Hemma igen blev det lite lunch och sen låg vi i soffan och kollade på tre kronor
ett par timmar ..... blev lite middag på kvällen, fårahedepaj och sen ett bad och
ännu mer tre kronor :)

Idag är det näst sista dagen på det här året också, känns ganska skönt :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!