Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massa saker som har me min graviditet att göra som att gå på ultraljud, lyssna på bebisens hjärta, känna sparkar ....

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag gav några nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ett par stycken blev föräldrar i år :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Kan vara glad som svarar nej på den frågan.

5. Vilka länder besökte du?
Har bara varit i sverige.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? 
En liten bebis som jag får i mars :)  

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 Juni då jag plussade och den 13 oktober då vi va på ultraljud och fick se vår lilla dotter för första gången :love:

8. Vad var din största framgång 2010? 
Att kunna bli me barn trots endel svårigheter. 

9. Största misstaget? 
Har inte gjort något misstag så vitt jag vet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag fick en lätt sväng av vinterkräksjukan och några förkylningar.

11. Bästa köpet? 
Måste nog vara barnvagnen och allt till tösen. 

12. Vad spenderade du mest penar på?
 På min blivande dotter. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 När jag plussade, när jag kände dom första sparkarna, när patrik kunde känna sparkarna :) 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ingen spciell tror jag.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare än någonsin.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sökt mer jobb och festat lite mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn =/  Haha ......

18. Hur tillbringar du julen?
Med älsklingen och min familj i visättra.

19. Blev du kär i år?
Är kär i min patrik ju och det är jag jämt .....

20. Favoritprogram på TV?
Gillar samma program som tidigare.

21. Bästa boken du läste i år?
Skadad av cathy glass.

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Önskade mig nog inget speciellt.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Som sagt, önskade mig nog inget speciellt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag va hemma me älsklingen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ingenting, mitt år hade inte kunnat bli bättre :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Leggings, mammakläder, varma tröjor.

29. Vad fick dig att må bra?
Min underbara fästman som har stöttat mig så mycket.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Ingen. 

31. Vem saknade du?
Pappa.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Ingen.



Kommentarer
Carro

Åh dessa är så roliga. Jag lånar den och lägger på min blogg med. :)

2011-01-02 @ 18:06:29 | http://carrosell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!