IKEA i eftermiddag

Igår kväll va jag så slut så jag orkade inte uppdatera .... det roliga va att jag inte
gjorde nåt speciellt .... jag va bara hemma och så va Jessica här ett par timmar
och hälsade på .... vi satt och pratade minnen från Huddinge-tiden och om allt
möjligt men när hon åkte hem så jag va slut ..... haha ..... när klockan va 7 låg
jag i soffan me patrik och halvsov =/  Det är illa ....

I eftermiddag ska jag och Patrik till IKEA och köpa julklappar :) plus lite nödvändigt
till oss själva ..... och så ska jag kolla på hylla åt Thea ..... Och lite andra saker :)
Ska ju tillbaka i slutet av januari me patriks mamma för att köpa en komplett spjäl-
säng me madrass, täcke, kudde och annat till .... känns liiite läskigt, känner mig
väldigt obekväm me henne ensam, alltid på helspänn liksom =/ Men det ska nog gå
bra .... Det blir nog även middag på IKEA, om patrik får bestämma ^^ deras mat är
ju inte så jätte bra tyvärr så jag får se hur jag gör .... sen ska vi till city gross och
köpa kyckling och rostbiff och mer julmust och så måste vi till zoo varuhuset och köpa
mer kattmat ....

Får se om vi beställer vagnen i veckan eller på Lördag förmiddag :D längtar sjukt mycket,
vill bara få hem den och sätta ihop den ..... och självklart ska thea ligga där också :) På
Lördag kväll ska vi hem till Nilssons på luciafika, ska bli jätte mysigt .....

På Söndag firar jag och älsklingen 5 år så på eftermiddagen ska vi först på skansens jul-
marknad, sen ska vi fortsätta köpa julklappar ev och på kvällen blir det ju middag på vår
favoritrestaurang :) Gissa om jag längtar eller? :P

Nu ska jag glo på tv en stund och sen sätta igång och bädda sängen, plocka undan och
lägga disken i blöt :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!