Stressad

Nu har iallafall mitt bekymmer me julafton löst sig :) Jag och Patrik åker upp
till Tierp den 22a och så åker vi hem till min familj på julaftonskvällen, på så
sätt firar jag jul me bådas familjer .... hade helst inte velat åka upp förrän på
morgonen på den 23e men allt kan man ju inte .... vi ska bo hos hans mormor
som vanligt .... hon har en jätte knarrig trappa och hennes toalett ligger i hennes
sovrum så när jag vaknar på natten hos henne och måste på toa så ligger jag och
håller mig in i det längsta och nu måste jag gå på toa 4-5 gånger varje natt :( Det
tycker jag ska bli jobbigt ..... är så rädd för att väcka henne ..... men det är bara
två nätter, det ska jag nog klara av :P Ska bli intressant att fira jul me hans familj,
jag är van me massa julpynt och julgran och hela den här julstämningen men jag
tror inte att hans familj ens julpyntar :(  

Katterna ska vi lämna in på katthotell ett par nätter :) Har ingen som kan vakta dom
så vi har inget val men dom ska väl också få komma bort och njuta av julen :P

Idag har jag egentligen massvis som skulle behöva göras men jag har tandvärk och
är på uselt humör pga det så jag orkar inte göra nåt .... får hoppas att det går över så
att jag kan diska, tvätta, plocka undan och bädda sängen =/ Börjar bli hungrig också men
vågar inte äta :( måste verkligen få tag på en tandläkare snart, orkar inte gå såhär
längre :(

Sitter och letar efter nåt som jag kan ha på mig på julafton, börjar ju bli lite smått
desperat nu =/ Har absolut inget hemma heller som man kan dra på sig ..... suck .... Måste
iväg till skärholmen innan vi åker till Tierp också .... skulle behöva färga håret också .....
Ja, jag börjar känna mig smått stressad nu ....

Nä, ska sätta igång en tvättmaskin .....

Bye Bye



Kommentarer
Carro

Va ute med en höggravid tjejkompis till mig och handlade kläder. Hon köpte en skitsnygg röd mamma klänning på hm i Huddinge centrum. Tror den kostade 250 eller 299kr. Kan vara värt en titt?

2010-12-08 @ 13:02:17 | http://carrosell.bloggsida.se
Rebecca

Undra om det va den jag såg på HM i skärholmen? såg nämligen en jätte fin röd mammaklänning men jag provade den och den satt inte alls bra :( det va den enda röda mammaklänningen jag såg där =/

2010-12-08 @ 13:13:01 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!