v27 (26+0)

Första dagen for din senaste mens var 07-Jun-2010
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 14-Mar-2011
  •  Du är gravid i vecka 26+0
  •  Bebisen väger c:a 967 gram.
  •  Bebisen är c:a 35,7 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 65% av graviditeten.
  •  Du har 97 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 07-Jun-2010 till 05-Sep-2010
  •  Din andra trimester varar från 06-Sep-2010 till 04-Dec-2010
  •  Din tredje trimester varar från 05-Dec-2010 till 14-Mar-2011

    Egna tankar
    Ja, förutom att tiden går så fort så tänker jag inte så mycket ..... haha ..... tösen håller mig sällskap allt oftare vilket är supermysigt :) Fast hon har ändrat sina sovvanor .... förut va hon morgonpigg och höll igång så fort patrik åkte till jobbet, nu är hon vaken då och då under dagen och på kvällen sätter hon igång ordentligt vilket ger patrik större möjligheter att känna henne :) Som igår kväll, då fick han känna henne 2-3 gånger innan hon gjorde natt ..... han blir så innerligt glad när han får känna hennes små sparkar som inte är så små längre ^^ Jag har fått foglossning också .... jippi ...... eller inte ^^ runt 18-tiden igår började det ..... kändes som ett enda stort och ömmande blåmärke där nere varvat me sendrag ..... verkligen jätte mysigt .... ikväll har jag samma sak och som tur är verkar jag bara få det på kvällarna hittils ..... ska bli intressant att se hur jag klarar IKEA-besök på onsdag eller torsdag eftermiddag/kväll ..... På lördag förmiddag ska jag och Patrik troligtvis åka och beställa vagn :D weeeiiii .....



  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!