v28 (27+0)

Första dagen for din senaste mens var 07-Jun-2010
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 14-Mar-2011
  •  Du är gravid i vecka 27+0
  •  Bebisen väger c:a 1117 gram.
  •  Bebisen är c:a 37,5 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 67% av graviditeten.
  •  Du har 90 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 07-Jun-2010 till 05-Sep-2010
  •  Din andra trimester varar från 06-Sep-2010 till 04-Dec-2010
  •  Din tredje trimester varar från 05-Dec-2010 till 14-Mar-2011

    Egna tankar
    Shit, om 90 dagar kanske vi har vår dotter här hos oss ..... hon som ligger i min mage och sparkar för fullt just nu .... Och det mesta har vi i princip :) Bilbarnstol har vi fått låna, barnvagnen har vi beställt (kommer senast i slutet av Februari) komplett spjälsäng ska jag åka och köpa me patriks mamma i slutet av Januari, massvis me kläder, bärsele osv ..... det är lite smått och gott som ska köpas bara och sen lär man ju få en del nu i jul också :D Sen ska vi köpa hylla till tösen och en nattlampa :) Som sagt, lite småsaker kvar bara men allt det "viktiga" är så gott som klart, känns så otroligt skönt ..... Jag mår fortfarande toppen nästan hela tiden .... har lite foglossning som smyger sig på, på kvällarna om jag har rört på mig mycket under dagen .... däremot har jag fått svårare att komma i och ur sängen =/ Och att sätta på sig strumpor är i princip omöjligt ..... haha .... Tänderna är cp, känsliga och så ilar dom =/



  • Kommentarer
    Madeleine

    vill också ha gravid magen tillbaka :(

    2010-12-13 @ 23:22:31 | http://mammascharmtroll.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!