v29 (28+0)

Första dagen for din senaste mens var 07-Jun-2010
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 14-Mar-2011
  •  Du är gravid i vecka 28+0
  •  Bebisen väger c:a 1284 gram.
  •  Bebisen är c:a 39,1 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 70% av graviditeten.
  •  Du har 83 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 07-Jun-2010 till 05-Sep-2010
  •  Din andra trimester varar från 06-Sep-2010 till 04-Dec-2010
  •  Din tredje trimester varar från 05-Dec-2010 till 14-Mar-2011

    Egna tankar
    Har fått lite smått panik några nätter nu och varit orolig för hur vi ska göra när hon börjar skolan, ifall vi börjar jobba tidigare än hon börjar skolan och vi kan ju inte låta henne vara ensam på morgonen osv ..... har mest bara problem flera år framåt i tiden som jag oroar mig för =/ Haha ..... Annars tänker jag inte så mycket på nåt speciellt ..... längtan efter henne växer ju för var dag och så fort hon sparkar så njuter jag ..... älskar verkligen att känna när hon rör sig och jag kommer sakna både magen och hennes sparkar så fruktansvärt mycket sen :(




  • Kommentarer
    Sarah

    Alla skolor har fritids på morgonen så som de har på eftermiddagen! På många ställen finns även natt-fritids att tillgå, där barnen kan vara om båda föräldrarna jobbar t.ex kväll eller någon helg!

    2010-12-20 @ 17:36:32
    Anonym

    men snälla rara, du kan väl föda ungen innan du börjar oroa dig för massa skit som kommer när hon är 6-7år. sen kommer du nog inte tänka så mycket på magen och sparkarna när hon väl ligger i din famn. fan lev för dagen.

    2010-12-24 @ 07:45:01

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!