ZzZzZzZ

Angående julafton står det still, varken nån framgång eller motgång ..... men
just nu orkar jag inte bry mig .... det får väl bli som det blir, kan inte sluta annat
än åt helvete iallafall ..... får helt enkelt inse att man inte kan göra alla till lags
jämt ..... men jag vet att min familj iallafall inte bryr sig om jag inte firar hela
julaftonen me dom, bara jag kommer nån timme på kvällen ....

I eftermiddags åkte jag och Patrik till babyland och beställde vår vagn :D Blev en
svart teutonia fun me gråa detaljer, en helsvart hårdlift, ett svart babyinlägg och så
köpte vi myggnät till :) Får se när den kommer då, sa att jag ville ha den sista februari
senast men lär får den mycket tidigare .... sen åkte vi till IKEA och åt middag och
shoppade lite där också, köpte bl.a nya lakan och ett nytt påslakanset och lite mer
värmeljus plus lite julklappar till fam Nilsson :D Slutligen svängde vi förbi ica kvantum
och köpte julmust, mjölk, ost, rostbiff och kyckling ..... Ska nämligen göra köttgryta
imorrn :D mums ....

Nu är både jag och min rygg helt döda :( Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova
till imorrn förmiddag =/ haha .... nä, det går ju inte .... jag ska titta klart på halv 8 hos
mig och sen ska jag och Patrik ta ett varmt bad ....

Ha en fin kväll allesammans .....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!