ARG

Ringde MVC och självklart hade dom ingen telefontid pga sjukdom så jag
ska återkomma imorrn .... suck .... är jävligt grinig nu .... men men ... får
vänta lite till då ....

Idag ska jag försöka diska och städa, det behövs verkligen ... ser ut som sju
svåra år här ....

Svettas som en jävla gris, jävla väder säger jag bara ... knotten är lugn just
nu .... känner inte av h*n så mycket annars heller, mest som intensiva
"fjärilar i magen" .... längtar tills jag känner på riktigt att det finns liv i magen ....

Ska kika lite på blocket senare också :)

Bye Bye



Kommentarer
Tine

jag har en tom spjälsäng i höst om du vill ha?

Hör av dej på bloggen eller mailen.



Grattis!

2010-07-12 @ 17:54:10 | http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!