Barnvakt =D

Idag har jag och älsklingen varit barnvakt åt lilla fröken Leah :) Madde och
Tintin skulle åka och storhandla me sina grannar och leah skulle inte fått
plats så därför erbjöd vi oss att sitta barnvakt :)

Hämtade upp henne strax efter 11 och då åkte vi hem, det första hon gör är
att terrorisera Ceasar genom att jaga honom överallt ..... tyckte så synd om
min lilla misse när han såg så desperat ut och bara ville va ifred .... lillan fick
lite käk runt 12 men katterna va intressantare så hon åt inte så mycket men
efterrätten gick ner utan problem =/ Haha, gottegrisen där .... efter middagen
blev hon trött men vägrade sova men vi vilade lite i sängen och gosade, va så
mysigt ..... tänkte såklart att det där kommer vara jag och MITT barn nästa år ...

Leah fick krypa omkring en stund och så satt hon i soffan i Patriks famn och kollade
på madicken me oss :) runt halv 2 gjorde jag välling och lade henne i sängen och hon
tvärslocknade .... vaknade strax efter 3 och då fick hon lite yogurt och sen fick jag
byta bajsblöja och jävlar, den ungen kan skita :O Blev faktiskt riktigt chockad, har
inte ens träffat på 2-3 åringar som skiter så mycket .... haha .... och det luktade ....
Well, man vet va man har att vänta iallafall, kan bara hoppas att pojken slutar fjantar
sig och lär sig att byta bajsblöjor också ^^

Runt halv 5 åkte vi till apoteket för jag skulle hämta ut mina örondroppar och så
köpte åksjuketabletter mot mitt illamående och sen bar det iväg mot visättra ....
Leah passade på att skita en gång till så mamma madde fick byta bajsblöja :P

Efter att vi lämnat lillan åkte vi till heron city, köpte mat på pizza hut och lite godis
på willys :)
'
Ikväll ska vi bara slappa, äta lite godis, ta ett bad och kolla på "american history x" ...

Imorrn bär det iväg till malmköping :D ska bli så sjukt härligt att komma bort för
ett par timmar och se nåt helt annat, nåt helt nytt :)

Ha en underbar lördag och ni som super, sup åt mig också :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!