Det är okej

Börjar uppskatta kvällarna alltmer nu, efter ett iskallt bad och en iskall dusch
så är kvällarna svala och bara så underbara .... då känner man sig lite mer
levande och har liiite mer ork att göra nåt .... men inte jag och speciellt inte
idag .... har inte tagit nån tupplur idag och det känner jag av, är helt död ...
vill bara gå och lägga mig men jag måste ju se den nya serien "livet på BB" ...
Är ju inte alltför lång tid innan jag själv ligger där ... är det nån mer som ska
se det?

Det är okej mellan mig och Patrik .... varken mer eller mindre .... men vi går
åt rätt håll .... känns ganska bra .... Önskar att han kunde få fast jobb, då
skulle allt lösa sig ... eller inte allt men det mesta .... det är hans största
orosmoment .... han är ju bara tillsvidare anställd .... har sagt åt honom
att prata me sin chef men det kommer han inte göra ....

Själv ska jag ju börja plugga i augusti :) mest för att få studiebidraget så att
jag kan lägga undan pengar till vagnköp .... kommer nog inte engagera mig
nåt vidare i studierna men det är en annan femma :P Hahaha ....

Ha en underbar och sval kväll alla mammor och blivande mammor där ute ....

Bye Bye




Kommentarer
Elina

Psst.. Tills vidare är i dagens läge fast.. Har han dock jobbat mindre än 6månader så heter det provanställning.. :) dom bytte namn på allting när moderaterna tog makten.. :)

2010-07-14 @ 20:13:43
Lotta

Håller med föregående talare..

Tillsvidare är fast anställning.

Lycka till med allt nu, det ordnar sej allt ska du se.



kram på dej

2010-07-14 @ 20:22:52 | http://lisekotte.blogg.se/
Rebecca

Pratade me han igår och han har provanställning fram till den 28 juli, sen får han veta om han får gå eller om han får fast anställning ... Så håll tummarna för oss :)

2010-07-15 @ 09:22:22 | http://www.minvardagsommamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!