Dunderkvinna :)

Förut fantiserade jag om att vara en dunderkvinna me tusen bollar i luften och
nu kanske det verkligen blir så .... Om jag har riktig tur kommer jag både plugga
och jobba samtidigt .... fast jag vet inte hur mycket jag orkar me med tanke på
graviditeten också men tänk om jag skulle orka .... skulle få ihop skapligt mycket
pengar på bara några månader ....

Va på anställningsintervju idag ... samma ställe som förut .... träffade bitr.rektorn
och hon verkade va supertrevlig .... tjänsten va på 50% förlagd på eftermiddagarna
vilket passar mig utmärkt .... nångång nästa vecka får jag väl svar ... sa inget om
mitt tillstånd ....

Älsklingen hämtade upp mig där och sen åkte vi hem och stekte pannkakor, gick
väl sådär .... haha .... Robino va över en sväng, han och gubben satt ute och
tjattrade ett bra tag ... jag va nere en sväng och sa hej men det vart så jävla
varmt så jag gick upp igen ....

Jag och patrik har precis duschat, han sitter och kollar på antikmagasinet och jag
sitter här .... ska fixa ordning lite fruktsallad och sen kolla på "livet på BB" kl 9 :)

Upp tidigt imorrn för att vara på mvc kl halv 9 :) Ser fram emot det jätte mycket,
inte för att dom kommer göra så mycket imorrn men jag kan säga åt min BM att
försöka fixa en tidigare tid för UL .... Får se om kanske Madde och Leah möter upp
mig efteråt ....


Bjuder på en magbild :P


Bye Bye





Kommentarer
Tine

Det finns visserligen ingen regel eller lag om det, men du kanske själv förstår att du inte ska bete dej orättvist emot din arbetsgivare. Du måste vara ärlig med din graviditet och säga som det är för att få ett bra samarbete med din framtida chef.



Dem kan inte neka dej ett jobb för att du är gravid, då bryter dem mot lagen.



Så tänkt på det,för din egen skull.

2010-07-21 @ 20:54:54 | http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!