Ensam lycka

Jag är så otroligt lycklig över livet i magen .... jag trodde att Patrik va det
lite grann iallafall .... well, jag hade fel ..... jag vet ju att han hade hade
velat väntat och jag visste inte ens om jag kunde bli gravid överhuvudtaget ....
T.o.m gyn hade sagt att jag skulle få svårt att bli gravid .... men här är jag
idag, gravid och lycklig .... men lycklig är jag ensam om att va ....

Redan i vintras innan jag ens va gravid sa jag till patrik att jag inte tänker tvinga
på honom pappa-rollen .... om han inte vill ha barnet så flyttar jag härifrån .... så
får han själv ta den tid han behöver .... jag tror att han skulle må bäst om det blev
så .... jag skulle också må bättre, skulle kunna njuta mer av graviditeten utan att ha
nån i min närhet som jag vet inte är lycklig ....

Jag vet inte alls hur framtiden ser ut .... det är upp till patrik .... bollen ligger hos
honom .... som sagt, jag tänker inte tvinga honom till något ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!