Första besöket på mvc

Nu är första besöket på mvc avklarat och det känns jätte bra :) Min bm verkar va
jätte bra att ha och göra me, trivdes me henne och kände mig bekväm så jag
tror att jag kommer behålla henne :)

Idag satt vi mest och pratade lite, hon klämde och tryckte på min mage också för
att få ett hum om hur långt gången jag är och jag är visst inte alls så långt gången
som jag trodde .... är i början av graviditeten, enligt va hon kunde känna ....
Hon skickade iväg en remiss till Liljeholmen för UL, hon sa att dom va snabba
att boka tid fort där så hon va nästan helt hundra på att jag skulle få en tid inom
1,5 vecka eftersom att jag ska tillbaka till henne då för inskrivning ....

Ska bli så spännande på UL .... men det verkar iallafall inte bli något december-
barn .... hade ju sett fram emot en liten bebis på julafton .... men det spelar
ingen roll när h*n kommer, huvudsaken är att h*n är frisk och välmående :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!