Fulle rulle

Den här natten va jobbig som fan =/ Hade så cp-ont i örat, låg bara och
grät .... tog två alvedon men ville ju inte knapra på som den för bebisens
skull .... somnade vid 12, vaknade vid 2 och gick då och lade mig i soffan
för jag ville inte väcka patrik .... sov till 5 då jag vaknade av att pojken va
uppe på toa och sen låg jag vaken tills han åkte till jobbet .... lyckades
somna runt 9 igen och vaknade vid 10 .... är bara så slut och död ....

Ikväll är det fest som gäller men på grund av den gångna natten är jag inte
i form att träffa massa folk men jag får stå ut och offra mig, gör det för patriks
skull för jag vet hur gärna han vill dit .... dessutom blir vi inte så långvariga där,
kommer kanske vid halv 8 och sticker sen runt 9-halv 10 ....

Imorrn ska vi va barnvakt åt lilla fröken Leah =D skoj ska det bli .... får se va
vi hittar på då .... är förmodligen inne och leker eller om det är hyfsat väder
så kanske vi åker till badet och leker lite på gräsmattan :)

Och på söndag hoppas jag att det INTE regnar för då ska vi+fam Nilsson+tre
av deras grannbarn åka till malmköping och gå på marknad :D och vi ska ha
leah i bilen hela vägen, ska bi intressant att se hur det går så långt men förmodligen
blir det inga problem ....

Idag skulle jag behöva dammsuga och fixa men jag vette fan om jag orkar det =/

Pojken ska iallafall följa me mig till vårdcentralen i eftermiddag när han kommer hem
så att dom kan skölja ut mina äckliga vaxproppar så att smärtan går över så att jag
kan bli som vanligt igen ....

Nu ska jag dricka lite och kolla på city akuten :)

Bye Bye




Kommentarer
Kattis

Har du funderat på att sluta röka då det skadar fostret?

2010-07-30 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!