God kväll gott folk

Sitter och kikar lite på blocket .... kollar faktiskt efter gungstolar och nu tänker
ni på gamla vithåriga tanter som sitter och stickar och tro mig, jag dömmer er
inte .... men igår kväll kom jag på att jag skulle vilja ha en liten hörna för mig
själv i sovrummet me en gungstol där jag kan sitta och amma och bara hämta
andan en minut .... ju mer jag tänker på det desto mer vill jag verkligen ha det
så .... Det är iallafall nåt jag kommer köpa men det blir först efter att bebis är
född och jag ser hur det funkar me amningen ....

Älsklingen va så fin när han kom hem idag, han hann knappt innanför dörren
innan han frågade efter korten på bebis :blush: Det värmer att han är så
intresserad men fortfarande tänker jag på bebisen som MIN istället för VÅR
men allt eftersom kommer det bli lättare att tänka på bebisen som vår ....
Kan inte fatta att två blir tre om lite mer än ett halvår, plus katterna förstås ....

Apropå katterna ska det bli väldigt roligt att se hur dom kommer reagera me
en liten bebis hemma dygnet runt .... När leah va nyfödd va dom ju här och
ceasar va ju nyfiken och låg liksom och vaktade henne, whiskas däremot va
inte alls lika glad och han fräste och såg henne som ett hot men ju mer hon är
här desto mer accepterande blir whiskas, nu kan leah nästan få röra honom så
om jag ska va ärlig är jag inte ett dugg orolig över hur katterna ska gå ihop me
det lilla livet .... och när bebisen ligger och sover stänger jag in till sovrummet ...

Annars händer väl inte så mycket .... pojken sitter och kollar på antikmagasinet,
jag sitter och har ont i örat, whiskas är ute på balkongen och ceasar ligger troligen
och sover på tvättmaskinen .... ska kolla på livet på BB kl 9, sen blir det en dusch
och sen sova :)

Imorrn ska vi åka och handla en sväng, blev så sugen på rå grillkorv me korvbröd
och ketchup så det blir morgondagens middag :D Mums ....

Ha en jätte bra kväll allihopa :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!