Hittade problemet

HA :) Har luskat ut va problemet me min mage är ... va inte så svårt när man
väl tänkte efter .... Min älskade lilla knotte gillar inte kryddad/stark mat ....
Har ätit väldigt kryddad mat dom senaste dagarna och imorse kom jag att tänka
på att det kanske va därför min mage vart risig .... så idag kryddade jag maten
ytterst lite och det verkar hjälpa .... istället för att ha kutat på toa 5-6 gånger om
dagen har jag gått EN ENDA gång idag .... woohoo .... är kanske inte så trevligt
för er som läser hur många gånger jag går på toa osv men det här kanske kan
hjälpa nån annan i samma sits ... dessutom lär ni få läsa mer äckligare saker
längre fram :P Haha ....

För övrigt har det varit en riktigt slappdag idag me .... Har mått si och så idag,
humöret har varit på topp men jag börjar känna av tröttheten nu, är konstant
trött nu för tiden och ryggen värker .... Undra vilken vecka jag är i? Är så
nyfiken .... Trodde att jag kanske kunde få göra UL på mvc men jag pratade me
Madde och dom hade ingen sån maskin där och dessutom ska visst personalen
vara utbildad för att göra ett UL så det sket sig :( Nu får jag sätta mitt sista hopp
till min BM och hoppas att hon kan fixa en tid för UL fortare .... suck ....

Jag och Patrik har precis tagit en dusch, ska väl kolla på tv en stund och sen sova ....
Vi båda ska upp tidigt imorrn, gubben jobbar ju och jag ska på anställningsintervju kl
11 .... får hoppas att det går bra ....

Blev så sjukt sugen på raggmunkar ikväll men jag är för trött för att ställa mig och
fixa det, får bli morgondagens middag istället :) Sååå sjukt gott ju .... Apråpå cravings
har jag inte märkt av nåt än .... finns inget speciellt jag är sugen på och bara måste
ha .... men vem vet, det kanske kommer :P Har ni andra blivande mamma drabbats
av cravings? Isåfall på vad?

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!