Infektion,fest,hamburgare

Suck .... va på närakuten i Huddinge tidigare ikväll och hade hoppats på att det
bara va vaxproppar som dom kunde skölja ur och så va det bra sen men så lätt
va det ju inte =/ har en infektion i ytterörat (eller nåt sånt), det va jätte svullet,
rött och irriterat, hur som helst, fick recept på antibiotikadroppar som jag ska
hämta ut imorrn för apoteket va ju stängt idag ... så har jag riktigt otur så får
jag dras me en helvetesnatt inatt igen :( Och jag känner att jag orkar inte ....
Måste ta två alvedon innan jag går och lägger mig, det tar verkligen emot men
jag måste .... jävla skitöra ....

Efter närakuten åkte vi ner till kopparskägg som hade fest, va roligt att träffa folk
som man inte har träffat på vääldigt länge .... stannade en dryg timme men sen
började jag må illa pga cigarettrök och alkohollukt så då åkte vi hem ....

Hann inte äta nån middag innan vi drog iväg så när vi kom hem igen stekte vi lite
hamburgare och jävlar va det va gott :) även fast bebben är så liten kan jag lova
att h*n jublade där inne när den fick lite mat ....

Ska väl ta och tvätta bort sminket snart och sen kolla på tv en liten stund innan jag
går och lägger ...

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!