Livrädd

Tänk om dom inte hittar nåt foster när jag ska på UL? Tänk om gravtestet
visade fel? Tänk om jag överhuvudtaget inte är gravid? Jag håller på och
blir ett nervvrak av alla tankar .... Börjar bli livrädd att jag inte är gravid,
jag menar ..... jag känner ju inget av min graviditet .... inte det minsta
lilla .... jo, ibland känner lite pulserande slag i magen men that's it ....
Borde inte jag känna mer?

Men jag börjar alltmer tro att jag inte är så långt gången som jag först
trodde .... men kan man ha ägglossning och bli gravid utan att ha mens?

Önskar bara att det va dags för UL nu så att jag fick det riktigt bekräftat
att jag är gravid .... men inom 21 dagar får jag veta .... trodde att tålamod
va min starka sida men icke .... nu för tiden har jag inte tålamod me nåt ...

Min sexlust har iallafall försvunnit helt och hållet nu ... tycker så jävla synd
om Patrik, han frågar varje kväll och får samma svar .... Men jag orkar
inte me sex i den här värmen, orkar knappt andas .... men jag måste
ställa upp för honom .... vill inte att han hittar nån annan ....

Bye Bye



Kommentarer
Tine

Ta dej i kragen Rebecka! Oroa sej över att bebisen inte finns i magen gör ingenting bra. Ring en gyn och be dem göra ett UL. Så du slutar oroa dej!



och ja, man kan ha ägglossning utan att ha mens på flera månader.

2010-07-14 @ 12:42:55 | http://monkeyhey.blogg.se/
Rebecca

Haha ... det är lättare sagt än gjort .... jo, men jag kan inte ringa nåt privat gyn för det kostar och jag har typ inte en enda krona.

2010-07-14 @ 13:02:13 | http://www.minvardagsommamma.se
Josefine

känner dig inte men följer din blogg.. kände lika när jag var gravid, jag åkte till danderyds gyn akut där de gjorde ultraljud o där såg jag bebisen. :)

2010-07-14 @ 14:04:00
Rebecca

Åh, va mysigt .... kan man åka till gynakuten och göra UL? Hmm, kanske ska göra det då :) Ska först prata me min BM :)

2010-07-14 @ 17:55:12 | http://www.minvardagsommamma.se
Josefine

ja det kan man, jag blödde tills jag var i vecka 14 tror jag så jag åkte dit o sa att jag blödde o var orolig. kanske måste ljuga lite att du har ont för att få göra ett ul men det är de värt om man får se bebisen. ;)

2010-07-14 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!