Mår så bra nu

Ute spöregnar det och är allmännt grått och trist men jag mår så bra nu,
det är svalkande och uppfriskande .... jag sitter inne och myser och lyssnar
på regnet utanför, tv:n är av .... längtar faktiskt lite till hösten och vintern :blush:
Katterna har fått nåt tokryck och springer omkring som galningar ^^ Puckon ...

Har tagit en paus i städningen, kände mig halvt svimfärdig så .... har hunnit torka
massa disk, diskat, bäddat sängen, hängt in tvätt och hängt upp tvätt .... ska väl
dammsuga och byta kattlådan (jag vet att jag ska låta bli den men min underbara
fästman byter ju aldrig och min ena katt är väldigt kräsen och kissar gärna utanför
lådan när den är minsta lilla skitig) så därför är jag illa tvungen att byta ... jag håller
andan under tiden och dränker mig i alkogel efteråt .....

Ska kolla på beverly hills och efter det ska jag städa klart och sen ta en dusch och
vänta på att gubben kommer hem för då ska vi åka och handla en sväng, kylskåpet
ekar tomt så det behövs ....

Ha en fortsatt underbar och regnig dag :D

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!