Nu händer det :)

Nu har jag fått tid på mvc :D Först ska jag dit på Torsdag 22/7 8.30
för att dom ville träffa mig en kort stund ....

Den riktiga inskrivningen blir 4/8 8.30 :)

Dom skickade även iväg en remiss till UL men jag fick numret dit så jag
ska ringa dom imorrn och höra själv efter en tid för jag behöver göra ett
UL ganska fort .... Men förhoppningsvis får jag se min lilla knotte för
första gången inom nån vecka :) Åh, nu längtar jag så enormt mycket ...

Barnmorskan jag fick sa Madde va jätte bra så det känns skönt ....

Nu händer det verkligen :blush:

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!