Orkar inte försöka längre

Jaha, då får man göra ett nytt försök idag och ringa MVC ..... om dom säger samma
sak igen då åker jag fan ner dit och beställer en tid ....

Hormonerna spökar .... mår så jävla pissigt .... har suttit och tjurat i över 40 min ...
Känner mig ensam, övergiven och missförstådd ... min fästman kan inte prata me
mig, han förmildrar sanningen när han väl pratar me mig .... han framställer mig
som världens största skit .... Han prioriterar en viss person framför mig och det
känns tungt ... är jag självisk för att jag blir sårad över att han inte kan prata me
mig men me henne? Grejen är den, jag skiter i att han pratar me henne, det är bara
det att först ljuger han när han ska träffa henne och sen är det va han säger till
henne .... sist han träffade henne så berättade han att han kanske inte ens älskade
mig längre .... det är ju jävligt kul att få reda på ....

Jag har försökt prata me honom, tusen gånger .... inget hjälper .... jag har tömt alla
mina resurser .... nu har jag gett upp .... orkar inte försöka längre ....

Jag skiter i honom nu ... nu kommer jag bara tänka på mig och barnet, att vi mår
bra ... patrik är en stor pojke, han klarar sig ....

Bye Bye



Kommentarer
Tine

Ett tips är ju MamaMia inne i stan, där blir man väl omhändertagen kan jag lova. Dem har tillgång till tidigt ultraljud och din Oro tas på allvar. Dem bokat ultraljud utan att ens blinka om det skulle vara så. Dem är inte snåla heller som de ofta är på MVC, där på många vanliga MVC är dem skeptiska och det tar tid innan man får göra ul.



Ett tips bara.

2010-07-13 @ 09:50:18 | http://monkeyhey.blogg.se/
Elisabeth

men viste inte han om att du slutat med pillren?

Då kan han inte bli sur för han borde veta hur barn blir till eller?Grattis förästen

2010-07-13 @ 18:40:02
Rebecca

Jag har inte använt nåt skydd sen jag tog bort p-staven 2006 ... det vet han mycket väl ... och han har gladeligen velat haft sex ofta så ... men killar är bra konstiga ibland ... tack så mycket :)

2010-07-14 @ 10:49:45 | http://www.minvardagsommamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!