Otålig och tjatig

Just nu är det väldigt lugnt i mitt liv, händer verkligen inte mycket ....

Pojken jobbade igår, jag va hemma och städade och sov hela dagen ....
Åkte till lida me fam Nilsson på kvällskvisten så att gubbarna fick hoppa
i plurret .... jag,madde och leah höll oss på torra land och snackade lite
skit istället ....

Idag har jag också sovit/vilat mycket .... me tanke på att jag är så äckligt
trött hela tiden tror jag knappast att jag är i v19-21 .... borde va i början
nånstans, kanske v13-15 .... låter väl mer troligt?

Ska hur som helst snart hoppa in i duschen, skulle behöva knalla ner till
centrum och handla lite men det ser ut att bli regn när som helst så jag
får se .... annars får Patrik göra mig sällskap dit :)

Kvällens middag blir stekt kassler me ris och nån sås .....mums ... ska fan
äta pannkakor nån dag också .... är sugen på allt möjligt på samma gång
men bara mat ... inte på godis eller nåt annat utan bara på riktig mat ....

Jag och Patrik har kunnat prata lite om bebisen och mvc och UL nu och det
känns så bra .... jag är inte ensam, jag har faktiskt min fästman som dock
fortfarande är chockad och frågade om jag ville ha en mojito härom kvällen,
men ändå ... han finns .... vet att det kommer bli lättare efter UL eller kanske
t.o.m efter att vi har fått höra bebisens hjärtslag ....

Jag oroar mig ständigt för att det är nåt fel på barnet, känner inga rörelser
längre heller, tänk om barnet har dött? fast det borde man väl märka ganska
tydligt? Oroar mig säkert i onödan men jag kan inte hjälpa det .... och det blir
värre när jag inte vet vilken jävla vecka jag är i ....

Ha en bra tisdag allihopa ....

Bye Bye



Kommentarer
Tine

en förstfödeseska käner inte rörsel förns i ca v25



och med tanke att du har lite kött på bena kan det dröja..

2010-07-21 @ 17:43:37 | http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!