Risig mage :S

Fy in i helvete va min mage är risig :( Springer säkert på toa 5-6 gånger om
dagen .... är det normalt? Ska iallafall ta upp det me min BM .... Kanske är
knotten som inte gillar hamburgare och kycklingsallad? Fast jag har ju haft
såhär i minst 3-4 dagar nu .... inte roligt alltså .....

Jag har tagit en kall dusch och nu sitter jag och kollar på brokeback mountain
som går på tvåan .... den är ju såå bra .... Patrik ska väl ta och hoppa in i
duschen strax .... han vill helst inte se filmen me mig .... fjantig som han är ^^

Imorrn ska vi väl mest va hemma och ta det lugnt .... har massa roliga saker
i veckan att se fram emot så :)

Visst är det härligt kyligt ute ikväll? Har kommit en liten skvätt regn men det hade
gärna fått kommit mer och lite åska hade inte varit helt fel .... men man kan ju
inte få allt ....

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!