Segt som tusan

Fan, idag är man riktigt seg ..... både jag och Patrik har mest legat och slappat
i soffan ... vi va en sväng i kungens kurva och träffade fam Nilsson .... dom va
inne en snabbis på Rusta och sen åkte vi till babyland på min begäran, ville
mest kika lite .... kikade lite extra på en vagn som jag hittade på blocket,
provkörde den lite och sen va jag fast .... kommer verkligen bli en teutonia
fun när det är dags för vagnköp :D Kände mig jätte bekväm me den, den va
liten, smidig och lätt att köra .... Vi hann me en fika på donken också innan
dom va tvungen att dra ....

Börjar känna av graviditeten lite smått nu .... börjar få ont i ryggen och har
regelbundna känningar i magen, vet inte hur jag ska förklara, det gör inte
direkt ont men det känns .... haha .... men det är inte långt kvar till mvc nu ...
Får INTE glömma säga till dom om UL .... måste ha en tid fortare än Oktober ....

Ikväll händer inte ett dugg ... slappa, kolla på tv, käka lite middag, ta en kall
dusch och sova .... som sagt, det är en jävligt seg dag ....

Ska göra älsk sällskap i sängen och vila en stund ...

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!