Suck ....

Har nästan me all säkerhet fått en vaxpropp i höger öra .... det gör ont och
jag hör inte ett jävla skit .... suck ... det är irriterande som fan ... så det blir
väl en tripp till vårdcentralen i helgen så dom får spola ur örat och det är fan
inte mysigt .... usch .... fast jag kanske slipper vårdcentralen, ska testa me
revaxör först och hjälper inte det så blir det vårdcentralen ....

Är liiiiiiite piggare idag men det är knappt märkbart .... men idag ska jag banne
mig ta tag i lägenheten och städa .... får se när älsk kommer hem, igår va han
hemma vid halv 3 fast han skulle sluta 4 och va hemma strax efter halv 5 ....
Idag ska han sluta 3 och va hemma halv 4 men om det regnar så får han sluta
tidigare så han kanske är hemma redan vid halv 3 :)

När han väl kommer hem ska vi åka och handla, månadens höjdpunkt :) Jag
älskar att handla ... fast det blir ingen storhandling även om vi ska handla
endel .... längtar till kvällens middag, blir laxfiléer i ugn me grädde och riven
ost och POTATIS .... jag är så sjukt sugen på just potatis och julmat .... mmm ...
Sen ska vi väl köpa bröd och mjölk och lite annat .... Om några månader när
man åker och handlar så blir det att köpa blöjor, våtservetter, hudkräm och
va mer man nu behöver till en liten bebis .... det kommer kännas så jävla
konstigt ....

Jag sitter och väntar spänt på att telefonen ska ringa eller att posten ska komma,
väntar ju på att liljeholmen hör av sig angående mitt UL .... hoppas jag får göra
det nästa vecka .... vill se vår lilla bebis, vill försäkra mig om att h*n mår bra och
är frisk och framför allt vill jag försäkra mig om att jag verkligen är gravid, tvivlar
fortfarande på det fast testen visar positivt ... är hur som helst jobbigt att gå runt
och tvivla ....

Nu ska jag skriva en inköpslista och sen börja städa :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!