Trött på att va trött

Nu har jag varit såhär cp-trött i över 3 veckor och jag börjar bli trött på att¨
va trött hela tiden .... lägenheten förfaller, orkar inte städa och hålla efter ....
Jag orkar inte bädda sängen eller ens vattna blommorna fast dom hänger
och förmodligen är mer död än levande ..... skulle verkligen behöva tvätta
men att bara tänka tanken på att sätta på tvättmaskinen gör mig trött ....
Det finns hjälpmedel mot illamående, varför finns det inget mot trötthet?

Jag orkar inte va trött hela tiden ... skulle kunna sova HELA tiden .... usch ...
Får hoppas att det släpper snart så man blir människa igen :)

Igår kväll va älsklingen så fin och underbar .... jag satt och pratade om barnet
som MITT, han blev förnärmad, och rättade mig, VÅRT barn .... när vi gick och
lade oss blev han ivirg och försökte känna barnet sparka men jag sa åt honom
att det kommer dröja länge innan han känner nåt men jag fick lova honom att
ligga tryckt me magen mot hans rygg om barnet skulle sparka .... Han är så
jävla underbar, min underbara fästman och pappa till vårt kommande barn ....

Måste fan ta mig i kragen nu och röja lite hemma, vattna blommor, plocka,
tvätta osv osv .... önskar jag kunde säg att jag kommer sova gott inatt
iallafall men jag sover gott jämt .... haha ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!