Underbar kväll

Har haft en underbar kväll me underbart sällskap :) Jag och Patrik mötte
upp fam Nilsson vid Lida strax efter 9 .... jag tog ett snabbdopp me tanke
på att knotten inte verkar gilla bada (får väldans ont i magen efter en stund)
men både Tintin och min gubbe badade som sjutton :O Haha .... blev riktigt
impad på patrik som ALDRIG badar för att det är för kallt i vattnet men ikväll
då jävlar .... sen satt vi och fikade en stund, hade tagit me kaffe och varm
choklad .... va där i ungefär 2 timmar och sen började vi röra oss hemåt ...
Deras lilltjej skulle ju hem och sova ....

Jag hoppade in i duschen när vi kom hem, va skönt att ta av sig alla blöta
kläder och ta en varm dusch ....

Nu sitter vi och kollar på tv (finns ju inte ett skit att se) och äter lite ostbågar ...
tror att vi snart ska röra oss mot sängen, känner mig ganska trött och sliten
idag ....

Imorrn skulle fam Nilsson till elgiganten så jag föreslog att vi kunde mötas upp
och ta en fika .... ska även förbi babyland och kika lite .... tror älsk höll på att
gå i taket när jag sa det .... haha .... vi pratade om nästa sommar, då sa jag att
jag verkligen vill upp till norrland och att vi då kommer få en fullpackad bil
eftersom mamma har fått för sig att följa me också (kors i taket) .... och då
sa Patrik, ah men vi blir ju bara tre stycken .... jag tittade förvånat på honom
och sa sarkastiskt, tre stycken .... kollade på min mage och då fattade han va
jag menade .... han fattar fortfarande inte att vi ska bli föräldrar men det kommer ...
Vill bara ha UL överstökad så att han verkligen inser att det här är på riktigt ....

Nu ska jag va lite social men vi hörs imorrn ....

Bye Bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!