Hmm

Har suttit och pratat me C i över 2,5 timme .... blev minst sagt chockad när hon
ringde ..... Men det va skönt att rensa luften .... vi behövde verkligen det här,
båda två .... Det känns bättre nu men det kommer ta tid innan allt känns okej
men det är på rätt väg .... Hon vill bara väl och sen att jag är svartsjuk för att
Patrik hellre vänder sig till henne istället för till mig är en annan sak .... Vill bara
att det ska lösa sig mellan mig och Patrik, vi har mycket att prata om och vi
skulle verkligen också behöva rensa luften ....

Nu börjar mina hormoner märkas av ganska tydligt ^^ Igår kväll bad patrik
mig att stänga fönstren för dom kunde gå sönder om det blåste och att vi inte
hade råd me ett nytt och då började jag störtböla .... jävla lipsill .... Men det
va så skönt att gråta, att bara släppa på allt ....

Idag ska jag ställa mig och baka kärleksmums .... min gamla mamma fyller ju
50 idag så jag, patrik, min moster, min kusin och min morbror ska upp till henne
och fira lite ikväll :)

En vecka kvar till mvc nu .... undra om jag får höra knottens hjärtljud redan då
eller om jag får lov och vänta tills själva inskrivningen? Nån som vet?

Nu ska jag bädda sängen och plocka lite :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!