Väntar och väntar

Samma sak dag ut och dag in =/ Sitter och otåligt väntar på att posten ska
komma och så kommer den men då är inte det jag väntar på me och så
börjar det om igen nästa dag ... tro mig, jag håller på och blir riktigt galen
snart ....

Igår hade jag uppdaterat bloggen men just som jag skulle spara och publicera
inlägget kopplades internet ur och allt jag skrivit försvann och sen orkade jag
inte börja om .... men vi gjorde inte ett skit igår ... vi gick runt i underkläderna
hela dagen, vi låg och sov, spelade kort, kollade på tv, lagade mat, tog ett bad
och sen gick vi och lade oss för natten .... va en riktigt jävla slapp dag men det
va skönt som tusan :)

Börjar märka av graviditeten alltmer nu .... drömmer som aldrig förr, känner mig
smidig som ett kylskåp när man ska vända på sig i sängen, springer på toa stup i
kvarten för att kissa, lukt och smaksinnet är totaltförändrat, hittar inget bekvämt
liggläge förutom på rygg som jag för övrigt hatar att ligga på, har blivit halvt
förstoppad, småkramper i magen titt som tätt osv .... och ändå njuter jag som aldrig
förr .... Den värsta tröttheten börjar iallafall ge me sig, så skönt .... börjar känna
mig lite mer som en människa igen ....

Dagens planer är att småstäda, tömma kattlådan och dammsuga :) Pojken skulle
fixa disken då jag får så ont i ryggen av att stå så länge .... får se om vi ska till
vårdcentralen me mitt öra idag, vet inte om jag orkar, kan ta det nån dag senare i
veckan :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!