Vår bebis <3

Nu har jag sett vår lilla älskade bebis och h*n va inte stor, bara 13 mm lång ....
Blev såklart tårögd och känslan av att se sitt barn va så märklig men ändå så
underbar :love: 

Är nånstans i v7-8 så vi kommer få ett mars-barn :D 

Hjärtaktiviteten va normal och fostervattenmängden va normal :)

Jag ska tillbaka den 13/10 och då följer älsklingen me :)

Hon som gjorde UL på mig va helt underbar, hon va så gullig och riktigt mysig
så därför valde jag att fortsätta gå där istället för på HS ....

Nu kan jag andas ut, nu vet jag att jag har en liten knott där inne, en väldigt
pytteliten sak visserligen men iallafall :P   

Jag är så lycklig över livet i magen och över min underbara fästman som bryr
sig mer och mer för varje dag .... igår frågade han va hans mormor blir till
barnet och jag har ingen aning .... det borde väl bli gammalmormor? Men min
mormor blir väl gammelmormor till barnet? Haha, måste fan ta och forska lite =/


Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!