Vill Ha!!!!


Spjälsäng från IKEAs serie "leksvik". Fastnade för denna serie för ca 2 år sen
och redan då bestämde jag mig för att ha den när jag fick barn :)


Skötbord från IKEAs serie "leksvik"


Barnvagn av märket "teutonia fun". Dock är den ganska dyr även
begagnad så tyvärr lär jag inte ha råd me den :( Fan asså, det är
svårt att hitta vagn. Innan jag hittade den här va jag helt insnöad
på Brio kombi så ev får det bli en sån, dom är ganska billiga begagnad
också så ....

Det väl dom tre stora och dyra sakerna jag vill ha .... bilbarnstol kommer
iallafall bli brio primo .... och sen är det ju massa smått .... nästa Torsdag
efter besöket på mvc tänkte jag smita in på HM eller lindex och köpa mitt
första bebisplagg till MIN bebis :love: mest för att göra det lite symboliskt ...

Bye Bye



Kommentarer
Madeleine

Vet att du gärna vill köpa bebis plagg men VÄNTA tills du gjort UL.. DÅ vet du hur långt du är gången..

2010-07-13 @ 12:12:47 | http://mammaroll.blogg.se/
Rebecca

Du har rätt,gumman :) Jag väntar till efter UL ... kan inte förstå att jag kommer få se min lilla bebis nångång inom 3 veckor :S

2010-07-13 @ 18:02:39 | http://www.minvardagsommamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!