4 KG !!!!!!!

I eftermiddags va ju jag och älsklingen på vanligt mvc-besök :) vi va ca 10
min sena men det va ingen fara för vår BM va också sen :P haha .... hon
tog alla vanliga och kollade blodtrycket, allt va tipptopp förutom mitt järn-
värde som låg på gränsen så jag nu måste jag börja äta Niferix (järntab.) ....
Hon mätte magen och den låg på 25, alltså strax över genomsnittet men det
va bara bra ..... jag fick väga mig och har fortfarande inte gått upp ett enda
kilo sen jag blev gravid .... BM tippde på att vår lilla tös kommer väga va 4
kg när hon kommer ut :O ramlade nästan av stolen ... 4 kg !!!!!!! men det va
visst va dagens bebisar väger .... usch, ser inte fram emot att klämma ut
henne =/ Haha ..... Lyssnade även på lillans hjärta och det tickade på så
bra, även om hon ville flytta sig hela tiden :P Fick massa papper som jag
ska ha me till BB och så fick jag mitt moderskapsintyg som jag ska skicka till
FK den här veckan ....

När besöket va över gick jag och patrik till apoteket och shoppade :P Vi köpte
mina järntabletter, värktabletter, handkräm och bodylotion ..... älskar bodylotionen
som luktar GUDOMLIGT av papaya och sheasmör .....

Sen tog vi en sväng förbi Huset och tog en cigg me Robino som jobbade, va kul
att träffa honom igen .... va alldeles för länge sen nu ....

Nu ska jag låta min gubbe sätta sig men vi hörs imorrn :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!