Alla Helgons Dag

Idag har jag och Patrik inte varit hemma mycket men det har varit en bra
dag på alla sätt :)

I förmiddags började me att åka till babyland och provköra "vår" vagn och
både jag och patrik föll pladask, vilket jag redan hade gjort innan visserligen
men nu föll iallafall även Patrik .... han tyckte att den va så liten, lätt, smidig
och lättkörd och det håller jag me om ..... Den ska vi ha, oavsett va folk säger
och tycker om den .... vi är nöjda och det är väl huvudsaken?

Efter babyland åkte vi ut till Hellasgården och tog en promenad vid vattnet, det
va kallt men så otroligt uppfriskande ..... såg även massa nakenbadare (bara
killar som skulle visa sig manliga visserligen ^^) Man är inte van att se snoppar
bara sådär så jag vände bort blicken och rodnade lite .... haha .... fjant eller hur?
Vi hade lite tid att slå ihjäl innan vi skulle va hos Madde och Tintin så vi åkte
omkring i Älta och bort mot skarpnäck och sen enskede innan vi rörde oss mot
Visättra :)

 

Familjen Nilsson bjöd hos på fläskfilé i sötsur sås me ris och det va så förbannat
gott :D Tog 2 portioner och sen snodde jag lite fläskfilé :P hihi .... vi satt och pratade
massa och jag fick välja ut massa kläder som Leah vuxit ur och det blev 2 påsar :O
Haha ...... Vår tös kommer inte behöva gå klädlös iallafall :) Givetvis fick pojken
spela sitt älskade spel och helt plötsligt va klockan strax efter 8 och vi som skulle åka
omkring och tända ljus ..... Sagt och gjort, vi åkte åt vårt håll medan Nilssons skulle
till botkyrka kyrka och tända ljus ....

Första anhalt blev minneslunden på st botvids ..... där ligger nämligen min pappa,
farfar, morfar och min mormors syster ..... Tänkte på pappa och önskade så att
han hade levat så att han fick bli morfar ..... det gör så ont att han missar det här :(

 

Sista anhalten innan vi åkte hem blev in till stan där patriks morfar ligger i minnes-
lunden .... tror kyrkan heter johannes kyrkan eller nåt ..... Patrik va inte heller helt
säker ....

Nu sitter vi hemma och myser i soffan :) Har precis ätit upp mina chips och dipp och
FY FAN va det va gott, sen snodde jag lite av älsks glass :blush: Blir väl en stunds tv-
tittande till innan vi går och lägger oss ....

God natt .....

Bjuder på en bild på mig också :P



Bye Bye



Kommentarer
Lisa

Hittade din blogg via blimamma.se :) Vad ska ni beställa för vagn? Vi har bf 19mars och har beställt en Brio sing förra veckan :) Lycka till med magen!

2010-11-07 @ 16:06:09 | http://metrobloggen.se/lisasdag
Rebecca

Nämen va roligt :D Vi ska beställa en teutonia fun, den är så liten och smidig och både jag och sambon blev förälskade när vi såg och testkörde den :D Åh, det är bara 5 dagar efter mig :D Va spännande. Lycka till me din mage också :)

2010-11-07 @ 17:29:57 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!