Alltid trevligt me besök

Ikväll har jag och Patrik haft besök av min moster och min kusin :) Är alltid
lika trevligt att få besök av moster :) Vi fick tillbaka ceasar och han va så fin
runt ögonen och pälsen va så fin och len ..... tyvärr kommer det inte vara
länge ..... jag har inget engagemang att sitta och hålla på och Patrik sitter väl
lite då och då men det skulle behövas minst 1 timme VARJE dag ..... har så
dåligt samvete för lillskrutts päls så det heter duga :(

Jag bjöd på middag, blev biffstroganoff me champinjoner eftersom att min
moster nästintill är vegetarian ..... maten vart iallafall jätte uppskattad :)
Efteråt vart det kaffe me glass och min lilla fästman blev även klippt :D Han är
så fin nu fast han måste raka sig och klippa sitt bockskägg och sen jävlar är han
en riktig snygging (fast det är han iallafall) ...... blev mycket tjattrande om tösen
i magen också ..... Dom åkte hem runt 8-tiden ....

Jag och snyggingen sitter och kollar på Böda camping, när det är slut ska han diska
och jag ska ta ett bad .... har så CP-ont i nedre delen av ryggen så han ska få smörja
in mig me ormsalva .....

Blir så less på folk som kommenterar om saker dom inte har en aning om ..... och
varför har det blivit så fel att köpa kläder till sitt barn? Jag fattar ingenting .... jag
orkar inte förklara om och om igen, detsamma gäller vår ekonomi ..... jag har
förklarat hur det ligger till osv men ändå får man massa onödiga kommentarer om
att det är synd om Patrik, jag har för fan inte tvingat honom till nåt ....

Bye Bye



Kommentarer
viola claesson

hej.. tänkte bara säga, bry dig inte om vad alla säger ang de här med kläder.



jag förstår dig, var och är själv lika dan. vill köpa själv även om jag visste att vi skulle få massor av begagnade kläder! det är en speciell känsla att få köpa själv dom första kläderna. och vad ni vill läga era pengar på e eran ensak!



kramar och grattis till eran sessa i magen :)

2010-11-01 @ 21:43:13
Anonym

TACK =D Första kommentaren på LÄNGE som muntrade upp mig :D Det behövdes kan jag ju säga .....

2010-11-01 @ 22:24:46
viola claesson

va så lite så.. jag hade oxå väntat länge på våran dotter och känslan av att hålla den där första lilla bodyn i affären och veta att det var till MITT barn och inte någon gåva... de e magiskt (tyckte i varje fall jag).. jag hade inte heller något jobb(är ännu på jakt) och folk fick tycka vad dom ville ang spendering av dom små medel jag hade! (ps ledsen om stavningen är tokig dyselexi)... kram på dig

2010-11-01 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!