Bihåleinflammation?

Toppen !!! Min BM tror att jag har fått bihåleinflammation :( Mailade henne ang
att jag känner ett stort tryck i huvudet och när jag böjer mig, nyser eller snyter
mig så känns det som om hela huvudet ska explodera och det gör så ont att det
svartnar för ögonen :( har aldrig haft så förut och gravida har visst lättare att få
bihåleinflammation också =/ suck ..... jag ska avvakta nån dag och blir det inte
bättre är det bara att åka upp till vårdcentralen .....

Ju sjukare jag känner mig desto mer liv har lillan i magen :P haha ..... är bara så
glad att hon mår bra så att inte hon också blir sjuk .....

Nä, ska lägga mig i soffan och kolla på tv tills gubben kommer hem .... ikväll ska
han få göra maten, köttbullar och makaroner .....

Bye Bye



Kommentarer
Fanny

Det är lättare och få urinvägsinfektion också..

2010-11-15 @ 17:01:33 | http://eleahsmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!