Förbannade tandvärk :(

Den här förbannade tandvärken dödar mig :( det gör så in i helvetes ont och nu
hjälper inte ens värktabletter ..... om jag smetar på lite tandkräm så bedövar det
och det brukar hålla i sig ett par timmar iallafall .... Väntar på svar på tandläkaren
så jag vet om jag fick nån tid nästa vecka och dra ut skiten .... vill bara slippa att
ha ont .... Tänker inte laga den för då blir det garanterat rotfyllning och då drar jag
hellre ut skiten .... Tur att det är en tand långt bak för då ser man det ändå inte .....
Funderar på att åka till city dental på fredag kväll och dra ut skiten, jag står inte me
värken hela helgen :( Dom har akut drop-in me viss väntetid men hellre det än att
kanske få behöva vänta hela helgen, det klarar jag inte ..... ska prata me Patrik
när han kommer hem, kan hända att vi åker in redan imorrn kväll ....



Om det inte hade varit för tandvärken så hade jag mått prima ^^ förkylningen är
så gott som över ..... är det inte det ena så är det det andra =/ suck .... vill bara
må bra igen och vara mitt gamla vanliga jag .... Nu är jag lättirriterad pga värken ....

I eftermiddag ska jag iallafall åka och vaccinera mig :) Woohoo, ska bli så skönt att
få det gjort ..... tänker verkligen inte åka på nån influensa ..... efter det ska vi åka
och handla lite .... Patrik ville ha "bli-frisk-gott" .... haha .... han är dock redan frisk
men han vill utnyttja mitt tillstånd ^^ haha .... och så behöver vi lite annat också ....

Annars idag och ikväll tänker jag bara ta det lugnt och försöka ignorera mig tandvärk
vilket är lättare sagt än gjort .... det är ingen vanlig tandvärk för det kan jag hantera ....
jag hade nämligen ett hål i våras som dom lagade provisoriskt och så skulle jag få en
ny tid i Juli för att laga klart den helt men jag fick ingen ny tid och sen blev jag gravid
och fick annat att tänka på så jag glömde bort det men nu kom det tillbaka iochmed
värken :( jag kommer få två alternativ, rotfyllning eller dra ut den och då väljer jag det
senare .....

Vill bara bli av me smärtan !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Just nu vill jag verkligen inte va gravid, då hade jag tagit det starkaste smärtstillande
som fanns receptfritt :( Får dåligt samvete när jag tar två panodil var fjärde timme =/
Varvar värktabletter med min magiska huskur ....

Nä, ska lägga mig i soffan och glo på tv och sen blir det ett varmt bad :)

Bye Bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!