Första advent

Tänk att det redan är första advent ..... herregud .... men det är ganska skönt
att tiden går fort .... snart är det lucia, julafton och nyår och så är det nytt år
och då är det inte långt kvar tills vår tös kommer ju :)


Idag har jag och älsk inte haft mycket för oss .... hela förmiddagen låg vi i soffan
och kollade på tre kronor, efter det så städade vi en snabbis och sen tog jag ett
bad medan patrik va nere i centrum och köpte fikabröd .... han kom hem me en
äcklig saffranslängd :( jag ville ju ha lussekatter men dom va slut :( skit .....

Vi käkade lite pyttipanna till middag och vid halv 6 kom fam Nilssons över på fika
me en sjuk och febrig dotter :( Dom va här till 7 för jag trodde att jag och Patrik
skulle in till stan men så blev det inte .... Patrik gick ner me dom för han skulle
skotta fram bilen tills imorrn bitti .... när han kom tillbaka så tog vi ett bad och
nu sitter vi och kollar på tv :)

Utlovade ju bilder på lägeneheten i all sin prakt så det ska jag fixa men det blir
ett eget inlägg :P

Bjuder på en sexig bild på mig i all min "morgonprakt" ^^ haha .....
 Man är ju ingen skönhet men det är fan ingen på morgonen :P

Ha en trevlig söndagskväll :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!