Fullt upp me julpyntning

Gick upp me Patrik imorse, låg och kollade på tv en stund och vid halv 8
ställde jag mig och strök julgardiner och sen började jag julpynta :) Nu
är nästan allt uppe, det är bara arbetsbänken kvar i köket och sen en
attans massa städning, framför allt i köket, där ser det ut som ett mindre
krig har brutit ut .... Dessutom hade Whiskas ner en ljushållare i glas så
det ligger glassplitter i hela köket ....

Men just för tillfället har jag ingen som helst ork kvar =/ Så röran i köket
får va tillsvidare .... ska lägga mig i soffan och glo på tv och hoppas på att
orken infinner sig efter det ..... Vore skönt att ha litet städat tills gubben
kommer hem ..... Han har iallafall nära hem, han jobbar i ett pannrum i
Fruängen :) Det är jätte skönt .....

Ikväll tänkte jag lyxa till middagen me lasagne och sallad, så jävla gott ....
va länge sen vi åt lasagne nu ..... kurrar i magen bara jag tänker på det :P
Haha ....

Vill passa på att gratta min älskade vän,Malin till deras lilla underverk :) Nu
vill jag snart se kort på han :P Hihi .....

Min lilla tös är lika livlig som vanligt och jag slutar aldrig faschineras över
henne .... Idag kunde jag se hur magen rörde på sig och hennes sparkar
är kraftigare och mer målmedvetna än för bara ett par dagar sen .... ibland
känns det jätte läskigt när hon rör sig, det är liksom en alien där inne typ ....

Bilder på vår fina juliga lägenhet kommer upp senaste innan söndag :)

Nu värker ryggen så jag ska lägga mig en stund men vi hörs imorrn :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!